메뉴 건너뛰기




Volumn 50, Issue 2, 2002, Pages 165-174

Segmenting domestic tourism demand: Application of factor and cluster analyses

Author keywords

Cluster analysis; Domestic tourism demands; Factor analysis; Market segmentation

Indexed keywords

QUESTIONNAIRE SURVEY; TOURISM MARKET; TOURIST BEHAVIOR; TOURIST DESTINATION;

EID: 0036406995     PISSN: 13327461     EISSN: None     Source Type: Journal    
DOI: None     Document Type: Article
Times cited : (2)

References (38)
  • 16
    • 0036217860 scopus 로고    scopus 로고
    • Comparative analysis of tourist motivation by nationality and destinations
    • (2002) Tourism Management , vol.23 , pp. 221-232
    • Kozak, M.1
  • 20
    • 0030438485 scopus 로고    scopus 로고
    • Istraživanja domaćeg turističkog prometa u Hrvatskoj
    • (1996) Turizam , vol.44 , Issue.3-4 , pp. 61-70
    • Mikačić, V.1
  • 32
    • 0011125095 scopus 로고    scopus 로고
    • TOMAS 2000 Institut za turizam, Zagreb
    • (1997)


* 이 정보는 Elsevier사의 SCOPUS DB에서 KISTI가 분석하여 추출한 것입니다.