메뉴 건너뛰기




Volumn 49, Issue 4, 2001, Pages 732-757

International variations in measuring customer expectations

Author keywords

[No Author keywords available]

Indexed keywords


EID: 0035535979     PISSN: 00242594     EISSN: None     Source Type: Journal    
DOI: None     Document Type: Review
Times cited : (44)

References (24)
  • 5
    • 4243945180 scopus 로고    scopus 로고
    • The "five Asian Dragons": Management behaviors and organizational communication
    • L. A. Samovar & R. E. Porter (Eds.). Belmont, CA: Wadsworth Publishing
    • (1997) th ed. , pp. 317-328
    • Chen, G.-M.1    Chung, J.2
  • 17
  • 23
    • 0003343445 scopus 로고    scopus 로고
    • Managing intercultural conflicts effectively
    • L. A. Samovar & R. E. Porter (Eds.), Belmont, CA: Wadsworth Publishing
    • (1997) th ed.) , pp. 392-404
    • Ting-Toomey, S.1


* 이 정보는 Elsevier사의 SCOPUS DB에서 KISTI가 분석하여 추출한 것입니다.