메뉴 건너뛰기




Volumn 20, Issue 2, 2002, Pages 107-118

The internet and the consumer: Countervailing power revisited

Author keywords

Consumer; Consumer behaviour; Countervailing power; Electronic commerce; Internet

Indexed keywords

GOODS EXCHANGE; INFORMATION TECHNOLOGY; INTERNET; POWER RELATIONS;

EID: 0036057907     PISSN: 08109028     EISSN: None     Source Type: Journal    
DOI: 10.1080/08109020210137493     Document Type: Article
Times cited : (21)

References (44)
  • 1
    • 85169770571 scopus 로고    scopus 로고
    • on 17 August
    • (2001)
  • 19
    • 85169777360 scopus 로고    scopus 로고
  • 24
    • 84918873716 scopus 로고    scopus 로고
    • The civic networking movement: The Internet as a new democratic public space?
    • C. Crouch, K. Eder and D. Tambini (eds), Oxford University Press, New York
    • (2001) Citizenship, Markets and the State , pp. 238-260
    • Tambini, D.1
  • 39
    • 85169770459 scopus 로고    scopus 로고


* 이 정보는 Elsevier사의 SCOPUS DB에서 KISTI가 분석하여 추출한 것입니다.