메뉴 건너뛰기




Volumn , Issue , 2012, Pages 1-163

The Social Media Manifesto

(1)  Hallam, Jed a  

a NONE

Author keywords

[No Author keywords available]

Indexed keywords


EID: 84908310377     PISSN: None     EISSN: None     Source Type: Book    
DOI: 10.1057/9781137271426     Document Type: Book
Times cited : (8)

References (15)
  • 2
    • 85016809848 scopus 로고    scopus 로고
    • London, England
    • Allen Lane, London, 2010 (England).
    • (2010)
    • Lane, A.1
  • 3
    • 85016736062 scopus 로고    scopus 로고
    • January 2012
    • http://the-logic-group.net/pv_obj_cache/pv_obj_id_ F527A2314D0913015CC2D21AB16550444CFC3300/fi lename/ The%20Imperatives%20for%20Customer%20Loyalty%20 2011.pdf, January 2012.
  • 4
    • 85016804814 scopus 로고    scopus 로고
    • February
    • Google Trends, February 2012.
    • (2012)
  • 5
    • 85016814023 scopus 로고    scopus 로고
    • GroupM Search Whitepaper, 2011.
    • (2011)
  • 6
    • 85016773943 scopus 로고    scopus 로고
    • Changing Places, Spencer Stuart, 2011-http://www.spencerstuart. com/articleview-zmags.aspx?id=91bb89f9
    • (2011)
  • 7
    • 85016795556 scopus 로고    scopus 로고
    • http://www.youtube.com/watch?v=jlId_iOLmjk
  • 8
    • 85016811102 scopus 로고    scopus 로고
    • http://www.pps.org/reference/hans-monderman/
  • 9
    • 85016823656 scopus 로고    scopus 로고
    • http://www.nytimes.com/2011/08/14/opinion/sunday/the-elusivebig-idea.html?_r=4&pagewanted=all
  • 10
    • 85016796959 scopus 로고    scopus 로고
    • http://techcrunch.com/2010/08/04/schmidt-data/
  • 11
    • 85016816128 scopus 로고    scopus 로고
    • http://www.zephoria.org/thoughts/archives/2010/04/17/big-data-opportunities-for-computational-and-social-sciences. html
  • 12
    • 85016766235 scopus 로고    scopus 로고
    • http://www.economist.com/node/15557443?story_id=15557443
  • 13
    • 85016731817 scopus 로고    scopus 로고
    • http://www.statowl.com/search_engine_market_share.php


* 이 정보는 Elsevier사의 SCOPUS DB에서 KISTI가 분석하여 추출한 것입니다.