메뉴 건너뛰기




Volumn 18, Issue 9, 2007, Pages 1475-1482

Effects of mass media and cultural drift in a model for social influence

Author keywords

Advertising; Econophysics; Marketing; Sociophysics

Indexed keywords


EID: 35449008435     PISSN: 01291831     EISSN: None     Source Type: Journal    
DOI: 10.1142/S0129183107011492     Document Type: Article
Times cited : (49)

References (28)
  • 10
    • 33847608896 scopus 로고    scopus 로고
    • Phys. Rev. E 75, 026110 (2007).
    • (2007) Phys. Rev. E , vol.75 , pp. 026110
  • 26
    • 0038240517 scopus 로고    scopus 로고
    • C. Schulze, Int. J. Mod. Phys. C 14, 95 (2003); 15, 569 (2004).
    • C. Schulze, Int. J. Mod. Phys. C 14, 95 (2003); 15, 569 (2004).


* 이 정보는 Elsevier사의 SCOPUS DB에서 KISTI가 분석하여 추출한 것입니다.