메뉴 건너뛰기




Volumn 64, Issue 2, 1999, Pages 11-12

Organic dairy products

(1)  Mann, Ernest a  

a NONE

Author keywords

[No Author keywords available]

Indexed keywords


EID: 0040120721     PISSN: 03088197     EISSN: None     Source Type: Journal    
DOI: None     Document Type: Review
Times cited : (3)

References (31)
  • 1
    • 0039081508 scopus 로고    scopus 로고
    • Anon (1997) Milch-Marketing 14(5)28
    • (1997) Milch-marketing , vol.14 , Issue.5 , pp. 28
  • 5
    • 0039673670 scopus 로고    scopus 로고
    • 95pp
    • St Jordbr Fiskøkonom Inst (1998) Serie G, No 1 95pp
    • (1998) Serie G , vol.1
  • 10
    • 0040859784 scopus 로고    scopus 로고
    • Thesis: Justus-Liebig Univ, Giessen, Germany 212pp
    • Schumacher, U (1996) Thesis: Justus-Liebig Univ, Giessen, Germany 212pp
    • (1996)
    • Schumacher, U.1
  • 22
    • 0039081504 scopus 로고    scopus 로고
    • Anon (1997) Milch-Marketing 14(10)60
    • (1997) Milch-marketing , vol.14 , Issue.10 , pp. 60
  • 23
    • 0039081504 scopus 로고    scopus 로고
    • Anon (1997) Milch-Marketing 14(11)60
    • (1997) Milch-marketing , vol.14 , Issue.11 , pp. 60
  • 31


* 이 정보는 Elsevier사의 SCOPUS DB에서 KISTI가 분석하여 추출한 것입니다.