메뉴 건너뛰기




Volumn 50, Issue 2, 2002, Pages 204-214

Coordinating team support for high school students: Ability and power factors

Author keywords

Ability and power factors; Coordination activities; School counselor; School psychology; Student guidance teacher

Indexed keywords


EID: 0036022930     PISSN: 00215015     EISSN: None     Source Type: Journal    
DOI: 10.5926/jjep1953.50.2_204     Document Type: Article
Times cited : (6)

References (22)
  • 2
    • 0011592027 scopus 로고    scopus 로고
    • Japanese source
  • 3
    • 0011669604 scopus 로고    scopus 로고
    • Japanese source
  • 4
    • 0011535217 scopus 로고    scopus 로고
    • Japanese source
  • 5
    • 0011597796 scopus 로고    scopus 로고
    • Japanese source
  • 6
    • 0011656917 scopus 로고    scopus 로고
    • Japanese source
  • 7
    • 0011664975 scopus 로고    scopus 로고
    • Japanese source
  • 8
    • 0011657845 scopus 로고    scopus 로고
    • Japanese source
  • 9
    • 0011537420 scopus 로고    scopus 로고
    • Japanese source
  • 10
    • 0011598654 scopus 로고    scopus 로고
    • Japanese source
  • 11
    • 0011656918 scopus 로고    scopus 로고
    • Japanese source
  • 12
    • 0011536267 scopus 로고    scopus 로고
    • Japanese source
  • 13
    • 0011663615 scopus 로고    scopus 로고
    • Japanese source
  • 14
    • 0011535218 scopus 로고    scopus 로고
    • Japanese source
  • 15
    • 0011597493 scopus 로고    scopus 로고
    • Japanese source
  • 16
    • 0011532881 scopus 로고    scopus 로고
    • Japanese source
  • 17
    • 0011657846 scopus 로고    scopus 로고
    • Japanese source
  • 18
    • 0011535219 scopus 로고    scopus 로고
    • Japanese source
  • 19
    • 0011669605 scopus 로고    scopus 로고
    • Japanese source
  • 20
    • 0011537024 scopus 로고    scopus 로고
    • Japanese source
  • 21
    • 0011534920 scopus 로고    scopus 로고
    • Japanese source
  • 22
    • 0011600047 scopus 로고    scopus 로고
    • Japanese source


* 이 정보는 Elsevier사의 SCOPUS DB에서 KISTI가 분석하여 추출한 것입니다.