메뉴 건너뛰기




Volumn 16, Issue 4, 2001, Pages 11-22

The impact of technology on publishing

Author keywords

[No Author keywords available]

Indexed keywords


EID: 0011457496     PISSN: 10538801     EISSN: 19364792     Source Type: Journal    
DOI: 10.1007/s12109-001-0011-6     Document Type: Article
Times cited : (12)

References (5)
  • 1
    • 85121073486 scopus 로고    scopus 로고
    • “The Failure of New Media,“ The Economist, 19 th August 2000, p.59.
  • 2
    • 85121070060 scopus 로고    scopus 로고
    • Michael Crichton, Timeline, Arrow Books, 2000.
  • 3
    • 85121069908 scopus 로고    scopus 로고
    • “Global Publishing Strategies and Prospects,” Euromonitor, September 1999.
  • 4
    • 85121071292 scopus 로고    scopus 로고
    • “The US Book Publishing Industry: Book Prices, Industry Structure, E-Publishing & Consumer Profiles,” Business Trend Analysis, November 1999.
  • 5
    • 85121081793 scopus 로고    scopus 로고
    • “Internet Markets in W. Europe,” IDC, December 1998.


* 이 정보는 Elsevier사의 SCOPUS DB에서 KISTI가 분석하여 추출한 것입니다.